آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي

آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي
مطالب مربوط به دروس دوره راهنمايي مانند تاريخ وجغرافيا و اجتماعي و مطالب جالب مانند ديگر همچون مقاله يا تحقيقات دانش آموزي پاور پووينت ها و عكس هاي آموزشي  
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 آموزش مطالعات علوم اجتماعي

 و آدرس

 fardanegar.LoxBlog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

صدای مظفرالدین شاه از دل تاریخ:

 

تا به حال تصور کرده اید که پادشاهان و افراد مشهور چگونه انسان هایی بوده اند و آرزو نداشته اید که ای کاش می توانستید با آنها صحبت کرده و از نزدیک آنها را ببینید . البته شاید این آرزویی دست نیافتنی باشد اما همین که امروزه به مدد تصاویر و فیلم ها می توانیم زمان را در یک قاب کوچک ثبت کنیم برایمان ارزشمند است .

از زمان ورود گرامافون به ایران مدت زیاد گذشته  و یادگارهای زیادی بر صفحات آن در ایران ثبت شده یکی از اولین صدا هایی که در ایران ظبط شده مربوط به مظفرالدین شاه قاجار است كه خطاب به اتابك اعظم (ميرزا علي اصغر خان امين السلطان )  سخناني را ابراز داشته .که در اینجا فایل صوتی آنرا به دو صورت برای دانلود یا گوش کردن  همراه با متن قرار داده ایم که امیدواریم  مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

 

 

 

متن صحبت های مظفرالدین شاه:

جناب اشرف ، اتابك اعظم از خدمات صادق ولايق شما كه تا به حال چهل سال است  خدمت مي كنيد ، از همه خدمات شما راضي هستيم به خصوص از خدمات اين سه ، چهار ساله اي كه در وزارت خودتان  مي كنيد و انشاءالله عوض اينها را، همه را به شما مرحمت خواهيم فرمود و شما هم ابدا ذره اي در خدمات خودتان انشاءالله قصور نخواهيد كرد و مرحمت ما را به اعلاي درجه نسبت به خودتان بدانيد .

انشاءالله الرحمن بعد از چهار صد سال كه خدمت بكنيد اميدوار هستم كه هميشه خوب باشيد و اين خدماتي كه به من مي كنيد ، وبه مملكت ايران ميكنيد البته خداوند او را ……بي ….بی …بي عوض نخواهد گذاشت .

انشاءالله عوض او را هم خدا و هم سايه خدا كه خودمان باشيم به شما خواهم داد و از خدمات همه وزرا هم راضي هستيم وشما هم خدمات همه را حقيقتا خوب عرض مي كنيد و همه را به موقع عرض مي كنيد .

دانلود فایل صوتی  


گوش دادن به صدا


 


نظرات شما عزیزان:

گلبری
ساعت12:23---1 بهمن 1389
سلام
دست گلتون درد نکنه


ریحانه
ساعت23:50---27 دی 1389
خیلی جالب بود .واقعا پادشاه هان ایران اینطور مغرور بودن؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تاریخ
برچسب‌ها: فایل صوتی و تاریخیصدای مظفر ادین شاهگنجینه صوتی
[ ] [ 21:28 ] [ فردانگار ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بنده شجاعي فرد دبير رشته مطالعات علوم اجتماعي هستم.در اينجا شما مطالب جذاب درباره دروس رشته مطالعات علوم اجتماعي خواهيد يافت كه هم براي دانش آموزان و معلمان و ساير افراد علاقه مند مي تواند مفيد و آموزنده باشد.
امکانات وب
میهن بلاگ